tirsdag 22. februar 2011

Sjokolade, potetgull, smågodt, kaker og kjeks....................

Bilde lånt fra http://www.nidar.no/
Jeg elsker godteri og spiser alt for mye av det! Jeg er helt overbevist om at man kan bli avhengig av sukker og det er det vel skrevet bøker om også  uten at jeg har lest disse.

For en stund siden leste jeg i en annen blogg (husker dessverre ikke hvor det var) at vedkommende hadde bestemt seg for å gå ett år uten å spise godterier. Da jeg leste det tenkte jeg at hun er flink som klarer å være så motivert men samtidig visste jeg at det hadde ikke jeg klart.

Nå har imidlertid tanken ligget og kvernet hos meg en stund og jeg vurderer sterkt å prøve meg på en måned uten å spise godteri. Det tror jeg kan bli vanskelig men ser jeg det som en utfordring må det jo gå. Det vil jo uansett være motivasjon nok å vite at jeg har skrevet det her, for da er det ingen vei tilbake.............

Så fra 1. mars til 1. april er det full godtestopp på meg! Trøste og bære nå er det sagt og nå er det ingen vei tilbake. Hjelp......................


Bilde lånt fra http://www.nidar.no/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar