lørdag 5. februar 2011

Min lille butikkdrøm



Jeg har i noen år hatt en hemmelig drøm om å starte nettbutikk. I begynnelsen var det barneklær og utstyr jeg ville satse på. Nå er det nok en ren kles/mote-butikk for dame jeg tenker på, eventuelt en såkalt livsstilbutikk, da tenker jeg klær og interiør.

Drømmen har kommet og gått med jevne mellomrom og jeg har slått den fra meg flere ganger. Det er nok flere grunner til det men hovedgrunnen har nok vært at det er litt skummelt. En annen grunn er selvfølgelig det at jeg synes jeg har for lite tid som det er, da kan det holde hardt å få enda mer å gjøre........

Men drømmen vil ikke ligge bortgjemt i en krok og den har igjen dukket opp og gnager rundt og rundt i hodet på meg om dagen. Jeg vet hvilke leverandører jeg ønsker å samarbeide med, jeg vet også at det kan bli tøft og jeg surfer rundt på nettet og suger til meg masse informasjon.

Jeg tenkte å starte veldig forsiktig med å kun ta inn noen få merker og noen få modeller og så øke dersom det skulle gå bra. Mannen er ikke veldig entusiastisk og jeg skjønner han egentlig godt for det er mye som kan gå galt. Det er mye jeg ikke kan og mye jeg kommer til å gjøre fei,l men drømmen er der og kanskje det blir en realitet en gang...?

2 kommentarer:

  1. Hei Birgitte.
    Jeg har titt lest dine bloggs, men først nå vil jeg gjerne kommentere. Det er altid en sjangse å ta, når du starte nettbutikk og det kan fort bli 50-60.000,- i etablering,kjøp av produkter,markedføring osv. Mange har startet hvor du nå står og enda har mange fått suksess med dette. Ønsker deg lykke til og blir glad når jeg ser, du har åpnet en nettbutikk og følgt din drøm.

    SvarSlett
  2. Hei,
    Så koselig at du har lagt inn en kommentar til meg og takk for hggelige ord. Det er godt litt med oppbakking.

    SvarSlett