lørdag 19. februar 2011

Dagens lille kupp!


I dag dro vi en tur til Strømmen storsenter for å handle noen småting. I det jeg gikk forbi en av mine favorittbutikker, som heter "Me and My cousine" oppdaget jeg at de hadde sluttsalg på 70% avslag og da måtte jeg jo bare innom for å titte litt.

De hadde faktisk mye fint igjen, og det overrasket meg litt, men fint for meg! Jeg kjøpte en fin bluse fra DAY Birger et Mikkelsen, en kjempefin svart ullkjole fra By Ti Mo og en trikotkjole, også fra By Ti Mo, som også kan brukes under den svarte ullkjolen. Jeg er veldig fornøyd. Og alt på salg med 70% avslag!! Jippi!


Dette er kjolen jeg kjøpte bare at min er svart. Bildet er lånt av http://www.fashionzette.se/


Dette er blusen jeg kjøpte. Bildet er lånt fra http://www.byusforyou.se/

I morgen skal vi i dåp til min lille niese og nå lurer jeg faktisk på om jeg skal ta på meg den nye kjolen. Jeg hadde jo tenkt å bruke den til hverdags men den er veldig fin, lurer på om den kanskje ikke er fin nok til dåp........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar