søndag 13. februar 2011

Deilig morsdag!

Disse flotte tulipanene fikk jeg av Mannen i går!

I dag våknet jeg klokken 09.30 av barnelatter og lek i stuen. Rett etter kom Storesøster løpende med en pakke melkesjokoladehjerter og to skrapelodd og ønsket meg god morgen. Utrolig deilig start på en fin dag. Godt å få sove lenge en gang i blandt, det skulle vært morsdag litt oftere..............

Resten av dagen har vært brukt til å rydde og organisere i huset. Vi har alt for mange ting og alt for liten tid til å få alt ryddig, men nå skal det ryddes opp og vi skal vite hvor alt er! Ting tar tid og vi får ikke gjort mye av gangen men nå er jeg snart ferdig med kontoret og gjesterommet/lekerommet nede og har også fått ryddet rommet til Lillesøster. Jeg har pakket bort 2 esker med saker til Fretex og kastet en hel haug med ting også. Det føles godt. Skal prøve å få tatt litt hver dag. Nå skal jeg jobbe litt på pc'en før kvelden avrundes med en episode med "Criminal minds". Det har vært en fin dag.

1 kommentar:

  1. Så nydelig! Tulipaner er de fineste blomstene, heia Mannen! :)

    Vi har også et sånt ryddeprosjekt gående, det tar tid, men det er utrolig deilig å få ting unna! Det gjelder å få unna akkurat det en er ferdig med før det kommer en sentimental krabat og tømmer hele esken utover gulvet igjen! :)

    SvarSlett