søndag 30. januar 2011

Stolt av meg selv!


Bilde lånt av http://www.sats.no/

Den siste uken har jeg faktisk klart å komme meg på treningssenteret hele 5 ganger (!) så jeg føler at det er på plass med litt selvskryt :-) Det føles utrolig godt ut akkurat nå.

Jeg liker godt å trene og holde meg i form men det er ikke fritt for at det kan være litt av et puslespill å få det til i en hektisk hverdag. Oftest blir det til at jeg forter meg av sted på trening etter at barna er lagt om kvelden. Og veldig ofte er det lett å finne unnskyldninger for hvorfor ikke jeg orker trene akkurat da.

Ukens høydepunkt er Corebar treningen onsdag kveld. Har du ikke prøvd det så anbefales det på det varmeste. Kjempegøy!

Corebar. Bildet er lånt fra: http://www.coremon.no/

En av motivsjonene for å trene så mye er å komme i form igjen etter 2 fødsler. Jeg har ikke veldig mye igjen men kroppen har forandret seg og de siste kiloene sitter jammen godt. Men stresser ikke, det viktigste er å holde seg i aktivitet.

Nå er det tid for en time i sofaen med en episode av Criminal minds på dvd og resten av lørdagsgodteriet i fanget så er det vel slik at vinninga går opp i spinninga denne uken også..............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar