fredag 21. januar 2011

Akkurat nå ønsker jeg meg....

Odd Molly - Sweet-Brier Blouse 634 Chalk

 
Denne blusen hadde blitt fantastisk til jeans denne våren. Jeg liker godt mønster i blått og hvit og falt pladask for denne blusen første gang jeg så den på nettet. Og ønsket ble ikke mindre etter at jeg prøvde den i min favorittbutikk "Fine Ting" på Byporten heller. Heldigvis hadde de den ikke i min størrelse for jeg synes nesten 2.000,- er litt drøyt for en bluse og siden både lommebok og kredittkort er i koma etter denne vinterens utskeielser på klesfronten så får det vel heller bli med ønsket denne gangen. Om ikke jeg vinner i lotto denne uken da............ Er det noen som har denne? Fornøyd med den? Vet du om et sted om selger den billig så gi meg gjerne beskjed :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar