mandag 24. januar 2011

Snart ferietid.......

Clearwater, Florida
Da er tiden kommet for å planlegge årets sommerferie igjen. Mannen har sittet klistret foran pc-skjermen de siste kveldene og har surfet til han blir helt firkantet i øynene.
I år går turen til Florida med sol, varme, strand, bading, fornøyelsesparker og masse shopping!!!! Vi har vært der noen ganger nå og vet hva vi kan forvente oss. I år blir det ikke Disney til Storesøsters sorg men tilbudet er stort på fornøyelser der borte og hun kommer sikkert til å bli fornøyd allikevel.



Foreløpig er det ikke bestemt når vi skal dra og hvor vi skal bo og valgene er mange. Vi har bestemt oss for å leie leilighet i år. I fjor hadde undertegnede permisjon og vi hadde kostet på oss et fire ukers opphold. For å få litt mer penger til andre ting sparte vi litt inn på bosted.  Det skal vi aldri gjøre igjen! Hotellet virket helt greit den første uken men vaskingen var sikkelig dårlig og den siste uken sov jeg nesten ikke noe fordi jeg syntes det var så ekkelt å være der ☺Heldigvis var vi ikke så mye på hotellet.


South Beach, Miami

Jeg hadde ikke trodd det før jeg dro dit men Florida er et perfekt sted å feriere med familien. Masse å se og gjøre, hyggelige mennesker, garantert mye sol og mange, mange shoppingmuligheter. Har du lest litt på min blogg har du sikkert skjønt at jeg elsker å shoppe og shopping i Florida er helt etter mitt hjerte.


Bonussønn og Mikke Mus

Vi har ikke bestilt sted eller tid enda men nettsurfingen har gjort at jeg virkelig lengter etter sommeren. Og når jeg nevner det så merket jeg meg i dag at dagene allerede har blitt litt lengre. I dag var det ikke mørkt da jeg dro fra jobben kl. 16 - jippi!!

Ole Brum, Lilleøster og Storesøster ♥

1 kommentar: