onsdag 12. januar 2011

Hjemme med sykt barn.........

Jeg har vært hjemme med sykt barn siden forrige fredag. Eller, jeg burde antagelig skrive syke barn. De første dagene var jeg hjemme med en snørrete, hostende Lillesøster. Jeg hadde egentlig planlagt å vise meg på jobb igjen i dag men i går kveld var det jammen Storesøster som måtte kaste inn håndkleet. Så i dag har vi kost oss hjemme. Storesøster har ligget på sofaen og kost seg med NRK Super mens jeg har ryddet i huset og surfet på nettbutikker og mange fine blogger. Jeg blir så imponert over alle de fine bloggene der ute. Fantastiske interiør blogger med flotte bilder. Kjenner at jeg blir litt misunnelig på alle som klarer å ha det så gjennomført fint hvor alt matcher og er gjennomført. Jeg er opptatt av interiør jeg også men her er det en miks av gammelt og nytt, litt fra Mannen og litt fra meg og litt vi har skaffet sammen. Skal vi få det helt gjennomført så må vi jo kvitte oss med alt og starte på nytt og det blir neppe aktuelt her hos oss........
Eller er det sånn at man bare viser små bruddstykker av hjemmene sine og at alt faktisk ikke er fullt så gjennomført? Det er hvertfall mange som virkelig har sansen og det er gøy å se hvor fint det blir og fint å få et tips eller to selv også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar