torsdag 27. januar 2011

Den store pakke dagen.

Bøker kjøpt på salg hos haugenbok.no
I dag har det vært den store hente- pakker- på- postkontoret-dagen. Jeg har gått litt amok på nettet og bestilt litt mer enn jeg egentlig burde og i dag kom alt på en gang. Så da toget jeg opp på postkontoret etter jobb, leverte hentelappene mine og fikk utdelt så mange pakker at jeg måtte ringe mannen for å få med meg alle hjem. Det blir jammen fort tungt når man både har handlet på salg på http://www.haugenbok.no/ og meldt inn Lillesøster i bokklubb.


kanskje det blir litt hjemmebakt i helgen?

Etter at jentene var i seng i kveld var det på tid å pakke opp. Det var nesten som julaften for jammen hadde jeg ikke glemt noe av det jeg hadde bestilt.


Skjef fra Becksöndergaard

Endelig kom også de to Becksöndergaard skjerfene jeg bestilte for en stund siden og siden det ene var til halv pris føles detsom et lite kupp. Hurra! Jeg er en frossen-pinn og skjerfene er både varme og fine. Gleder meg til å ha på meg det ene i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar