mandag 2. mai 2011

MOO fra Moolight!

Veskegal jeg? OK, så er jeg det og for de som kjenner meg så er ikke det noen nyhet. Nå har det seg sånn at jeg har fått et nytt favorittmerke. Jeg har nemlig vært så heldig å få føre veskene fra Moolight i nettbutikken min. Veskene er designet av norske Karianne Sæther og de blir laget i Argentina og Italia i det fineste skinn. Jeg har tatt inn ganske mange forskjellige modeller i butikken min nå og for hvert produkt jeg ser blir jeg bare mer og mer hektet! De er superfine. Jeg legger ut noen bilder her også for jeg vil at du skal bli hektet også! Sjekk forøvig hjemmesiden deres også: www.moolight.com og bare så det er sagt også, du får kjøpt de på www.mittparadis.no. Husk! Handler du får over 1.000,- er det gratis frakt!

Military cow

Girlie bold cow

Ipad sleeve

Ample cow

Cutie cow

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar