søndag 8. mai 2011

Loppefunn



Lørdag formiddag er treningstid. Så å si hver lørdag drasser jeg meg med ungene på treningssenteret slik at de kan leke i barnepassen mens jeg får svettet ut litt stress og "lager plass" til alt lørdagsgodteriet :-) Men, nå er det vår og loppemarkedstid, så i dag måtte treningstimen vike til fordel for et godt gammeldags loppemarked.



Jeg har alltid elsket loppemarkeder, men jeg må innrømme at det var litt enklere å gjøre de beste kuppene før jeg fikk barn. Loppemarked med 2 barn, vogn og sparkesykkel er ikke helt optimalt, men ikke for det, vi fikk jo handlet litt :-)



Vi fant en kjempefin liten manillasofa som vi bare måtte ha, og heldigvis var det en nabo med bil som kom forbi så da fikk vi den jammen kjørt hjem også. Snille snille nabo!
I tillegg fant vi en liten hvit emalje gryte med blå hjerter som passer kjempegodt i dukkehuset, noen Brio treleker til jentene og et gammeldags krumkakejern. En absolutt godkjent fangst :-) Og ikke nok med det, jeg tror faktisk det er første gang jeg har kommet hjem fra et loppemarked uten en eneste bok..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar