fredag 20. mai 2011

Bratt læringskurve

Storesøster poserer i tunika fra MyCinnamongirl og er veldig stolt over å få
være modell i butikken. Usikker på hvor hun har lært å posere.........

Det å starte nettbuikk har så langt vært utrolig gøy, til tider frustrerende men veldig lærerikt. Jeg trodde jeg hadde et ganske realistisk syn på det å starte egen bedrift men i ettertid har det vist seg at jeg selvfølgelig har vært naiv.

Jeg har måttet lære masse om ting jeg ikke kunne noe om og læringskurven er fortsatt bratt men du verden så tilfredsstilende det er å få det til på egenhånd.

Jeg handler mye på nett selv og tror og håper jeg har erfaring som gjør at jeg kan skape en brukervennlig nettbutikk men allikevel har du tips og ideer til meg er jeg veldig glad for å få inn alt av kommentarer. Legg gjerne inn kommentar her eller kontakt meg på birgitte@mittparadis.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar