søndag 18. november 2012

Ny hverdag.



I mars 2012 forandret livet mitt seg. Den ene dagen hadde jeg mann, 2 skjønne jenter, en bonussønn, jeg bodde i en stor tomannsbolig, hadde fulltidsstilling i staten og eget firma som krevde full innsats.

Ikke lenge etter flyttet jentene og jeg inn i en leie-leilighet ikke langt fra der vi tidligere bodde, jeg måtte avvikle firmaet som var på full fart oppover med det resultatet at jeg sitter igjen med masse lån og ingen eiendeler av verdi.

Det som var vanskeligst å akseptere var hvor overraskende dette kom. Jeg så det ikke komme! Følelsene har vært mange de siste månedene og jeg har hatt mange og lange nedturer men heldigvis noen oppturer også.

Nå går livet oppover igjen og jeg vil forsøke å legge ut litt av vår hverdag her. Er mye som har provosert meg voldsomt de siste månedene og møtene med det offentlige og den hjelpen de skal tilby kommer øverst på denne lista, jeg vil skrive mer om dette etterhvert.

Det er tid for å ta i et tak!

Ha en fin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar