fredag 5. april 2013

Puss puss så får du en suss.......

Den siste måneden har jeg prøvd ut de nye produktene fra Oral -B.
Jeg er nemlig en registret buzzador, noe som betyr at jeg får prøve ut nye produkter mot at jeg forteller om mine opplevelser om produktene.



Oral-B har lansert Oral-B Pro-Expert serien både for deg som bruker elektrisk tannbørste og for deg som bruker den gode gamle børsten. Visste du forresten at du også får kjøpt vanlig tannbørste fra Oral-B?

Det nye med Oral-B Pro-expert serien er at den skal gi åtte fordeler på en gang.

*Beskytter mot hull
*Beskytter tannkjøttet
*Effektiv mot plakk
*Beskytter mot følsomme tenner
*Beskytter mot tannstein
*Beskytter mot misfarging
*Friskere ånde
*Emaljebeskyttelse

Den kommer i fire varienter, Pro-expert all-around protection, Pro-expert whitening, Pro-expert emalje og Pro-expert sensitive+ gente whitening.

Jeg er kresen når det kommer til tannkrem og pusseutstyr og var veldig spent på produktene. Jeg liker ikke de vanlige tannkremene som skal gi hvitere tenner for jeg liker ikke å føle at jeg bruker sandpapir i munnen og jeg liker en frisk tannkrem som gir god ånde uten å være for sterk.

Oral-B Pro Expert All-around protection har beskyttelse mot misfarging og ja, jeg kjenner at det er noen småkornete flak inne i tannkremen men jeg får ikke sandpapir-følelsen. Den første gangen jeg prøvde tannkremen syntes jeg den ikke var frisk nok men etter å ha brukt den en stund liker jeg faktisk at den ikke er så veldig sterk. Alt i alt må jeg si at jeg liker den veldig godt.  Og om jeg kanskje ikke alltid kommer til å bruke den hver eneste dag er den et godt supplement til min eksisterende tannkrem, kan være greit å bytte på litt.

Har du lyst til å lære mer om denne nye produktserien finner du mer informasjon her:

1 kommentar:

  1. Jeg har prøvd den! Og den smakte som et tannlegekontor ser ut; sterilt! Isj!

    Noe helt annet; skal du oppdatere leserne dine med hvilke bøker du har lest snart, eller?

    M

    SvarSlett