mandag 18. april 2011

Snart påske.......

Da er det endelig snart påske. Har vært gjennom en relativt heftig uke med to døtre som sletts ikke liker å sove om natten. Nå må jeg legge til at hovedårsaken her er forkjølelse med dertilhørende hoste samt ørebetennelse. Men uten søvn fungerer undertegnede dårlig så nå har jeg kommet bakpå med det meste...

Samtidig så er det masse varer som renner inn i butikken om dagen og her ligger jeg også litt etter. Har lagt inn noen fine sommervarer fra Custommade i dag og skal legge inn resten i morgen. I morgen kommer det også en leveranse fra Saint Tropez også venter jeg leveranser fra både MyCinnamongirl og Moolight. Om ikke det skulle være nok så er vel ikke første leveranse fra Kaffe så langt unna heller.

Følg med i butikken på www.mittparadis.no for oppdatering. Jeg kommer til å legge ut bilder her og i butikkbloggen også og de første kommer her:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar