fredag 1. april 2011

Endelig 1. april!

Bilde lånt fra google.com


Da har jeg vært godtefri i en hel måned!!!!!!!! Veldig stolt av meg selv nå. De som kjenner meg vet at jeg er VELDIG glad i sjokolade. Det rare er at så fort jeg kom over den første uken uten godteri så var det ikke noe vanskelig å holde seg unna sjokoladen i det hele tatt. Værre var det med saltsuget. Jeg har hatt noen dager hvor jeg har hatt vannvittig lyst på noe salt, som salt potetgull for eksempel. Heldigvis har jeg klart meg ganske greit gjennom disse periodene.

Problemet er jo at jeg har raidet skapet for andre ting i mangel på godterispising. Jeg har spist opp det meste av det vi har hatt i huset av kjeks og småkaker og skal jeg være helt ærlig så er jeg ganske sikker på at det faktisk er værre enn å spise litt sjokolade i ny og ne...............

Jeg har vurdert å forlenge godtefriperioden til påske men, jeg var ikke sen å be i dag da en kollega mente vi fortjente litt sjokolade - og sånn ble det! Nam! Så får vi krysse fingrene for at godterispisingen ikke flyter helt ut igjen :-)

2 kommentarer:

  1. Flink har du vært! Jeg er akkurat gjennom uke to av godtefri periode fram til påske og har veldig lyst på potetgull nå kjenner jeg. ☺ Forrige chipsfrie helg gikk ok, men nå....Og jeg har også raida skapene for kjeks og rosiner og spist både kake og is borte på besøk, så så veldig flink har jeg vel egentlig ikke vært...

    SvarSlett
  2. He he da er du akkurat som meg høres det ut som :-) Jeg har kommet fram til at det beste er å begrense godiset til 1 (max 2) ganger i uken. Klarer man det er det bra!

    SvarSlett