torsdag 7. april 2011

En uke på å levere post 400 meter???

I dag fikk jeg hentelapp fra Bring/Posten. Pakken var forsøkt levert på bopel fredag 1. april men da var vi jo på jobb og barnehage så ingen hjemme. I dag fikk jeg hentelapp fra Posten på at pakken måtte hentes hos dem, og det var da jeg sjekket sporingsnummeret på www.bring.no,  at jeg fant ut at pakken har ligget på postkontoret 1 uke.  Ganske utrolig egentlig at det går an å bruke 1 uke på å videreformidle denne beskjeden, og når jeg i tillegg bor max 400 meter unna postkontoret så føles det enda mer latterlig. Hisser meg litt opp nå kjenner jeg...........

Og om ikke det var nok så kom posten så sent i dag at jeg selfølgelig ikke fikk hentet ut pakken i dag heller................

Da kan jeg endelig hente pakken med Moo vesker på postkontoret. Bilde lånt av www.moolight.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar