lørdag 12. mars 2011

Vesker til salgs!

Jeg rydder og rydde og nå er tiden kommet til veskene mine. Jeg er veskegal og har MANGE vesker. Allikevel er det slik at det er de samme veskene jeg bruker stort sett hele tiden. Jeg har derfor bestemt meg for å kvitte meg med de jeg ikke bruker slik at noen andre kan få nytte av dem istedet.
Jeg har derfor lagt ut en annonse på http://www.finn.no/ der det ligger bilde av alle veskene. De er lite, om i det hele tatt brukt og fremstår som meget pene. Jeg legger ut noen bilder her også dersom noen skulle være interessert. Alle veskene er kjøpt av merkeforhandlere og noen kommer også med støvposer(dustbags). Veskene blir solgt for laaangt under hva de er verdt så det er faktisk mulig å gjøre et godt kjøp her.

Har du lyst til å gå inn og se annonsen er dette koden: Finnkode: 27286840



Juicy Couture


Coach svart liten skulderveske

The Trend skulderveske
Coach mørkbrun/beige signature veske
Svart Coach med to lommer med glidelås og et mellomrom uten
Harajuku lovers handlenett

Lacoste beige veske
Mørkebrun veske fra The Trend. Mulberry Elgin lookalike

Coach lilla signature hobo



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar