fredag 11. mars 2011

Ny kopp fra Greengate


Den nye koppen fra Greengate
 I dag har jeg virkelig hatt vårfølelse. Jeg gikk en ekstra tur ut i solen før jeg skulle hente jentene i barnehagene og endte opp i en interiørbutikk på Grorud torg. Jeg har nok blitt litt påvirket av mange interiørblogger for jammen kjøpte jeg ikke en kopp og en skje fra Greengate og akkurat det merket er jo veldig populært på nettet om dagen.

Det er en nydelig blomsterkopp og i kveld skal jeg lage meg en god kopp te og sette meg i sofaen og bla i det nye magasinet som kom ut i dag og heter Stella.

Det er ikke det at jeg egentlig trengte en kopp. For jeg har mange fine kopper som jeg liker å bruke men det er godt med litt fornyelse også.


Tekoppen min fra Indiska som egentlig er jobb-koppen min


Denne er fra Miljögården


Denne flotte koppen er det Storesøster som har laget til meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar