mandag 21. mars 2011

Flott nostalgisk servise til påske?



Jeg rydder og kvitter meg med ting, og nå er turen kommet til alle skuffer og skap med kjøkkenredskaper og serviser. For en stund siden begynte jeg å samle på det fine serviset "Grete" fra Figgjo. Jeg har flere deler i både blått og gult samt et fat i mintgrønt.

"Grete" fra Figgjo er fra 50- og 60-tallet og er fortsatt veldig populært. Tiden hvor man kunne finne det til en billig penge på loppemarkeder er vel muligens forbi ettersom det nå er mange som samler på og liker dette serviset. Selv har jeg faktisk brukt ganske mye tid på å samle det lille jeg har.

Selv har vi så mye servise som ikke brukes så jeg har bestemt meg for å kvitte meg med mitt vakre vårservise.Tenk så flott bord du kan dekke med disse duse fargene......... Jeg har lagt ut en annonse på finn.no og har du lyst til å se den er annonsekoden: 27505571

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar