lørdag 8. oktober 2011

Vanish innfrir hver eneste gang!

I sommer meldte jeg meg som Buzzador  på www.buzzador.com. En buzzador kan for eksempel få vareprøver på et produkt for å prøve ut dette og for deretter og fortelle venner og kjente om produktet. For noen uker siden fikk jeg tilsendt en pakke med masse flotte produkter fra Vanish. Og Vanish er et produkt jeg absolutt kan stå inne for ettersom jeg har sverget til Vanish siden jeg for første gang oppdaget det i butikken.



De fleste har sikkert hørt om Vanish, og har du barn, dyr eller driver med aktiviteter som gjør at du blir skikkelig møkkete er jeg helt sikker på at Vanish er noe for deg.

Men Vanish har blitt mye mer siden de kom til Norge. Kjenner du til dem kjenner du sikkert den runde, rosa boksen. Nå er Vanish blitt parfymefri også og boksene er ikke bare rosa, men de finnes også i en hvit boks for hvitt tøy og en grønn boks for ekstra hygiene og som fjerner 99,9% av alle bakterier. Den rosa og den grønne boksen er både Svanemerket og anbefalt av Sveriges Astma- og Allergiforbund så dette er trygge saker. Alle tre boksene kan brukes som både forbehandling eller direkte i maskinen. Jeg har gjort det som vane at jeg ved flekkete tøy alltid bruker Vanish sammen med annet vaskemiddel i maskinen, da vet jeg nemlig at flekkene forsvinner!

Men, Vanish er så mye mer enn de runde boksene :-) Nå får du også Vanish Oxi Action gel som er flytende og som også kan brukes på ull og silke. Dette er jo helt genialt for jeg har i flere år irritert meg over at barnas ulltøy aldri blir kvitt alle flekker. Jeg skal derfor prøve ut denne i morgen og vil da skrive et kort innlegg om denne testen her på denne bloggen - følg med!

Og, geniale som utviklerne til Vanish er så har de også laget Vanish Crystal white gel som er flytende og som gjør hvite klær hvite igjen. Også denne kan brukes på ull og silke og begge er selvfølgelig Svanemerket også.

I tillegg har Vanish utviklet en forbehandler spray du kan bruke direkte på sprayen og en Vanish sofa & teppe spray som fjerner flekker på møbler, bilseter og tepper og som har en nøytraliserende lukt. Begge disse sprayene er også Svanemerket.

Så, i morgen skal Vanish testes til det fulle så stikk innom meg igjen for rapport om hvordan det gikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar