torsdag 13. oktober 2011

Det virket!

I helgen skrev jeg et innlegg om Vanish og forklarte at jeg var Buzzador - det vil si at jeg prøver ut produkter og forteller andre om mine erfaringer rundt dette produktet.

Jeg lovte i forrige innlegg at jeg skulle prøve ut de nye Vanish produktene på ull dagen etter og skrive ett innlegg om det her. Jeg har dessverre ikke fått skrevet stort siden det men jeg kan love deg at Vanish virker på ull. Jeg har nemlig hatt syke barn denne uken. De syke barna har sølt til masse ulltøy pga magesyke og gjett om jeg har vært glad for Vanish! Tøyet er like rent og delikat som før disse dagene. Jeg har endelig funnet noe som virker og er storfornøyd!!

Dette ble veldig reklame men siden jeg står inne for det så ser jeg ikke noe galt i det. Har du prøvd Vanish? Er du fornøyd?

2 kommentarer:

  1. Jeg har vurdert å prøve det, er spent på om det tar blod f.eks - jeg sliter litt med neseblod i perioder - og da hadde det vært kjekt med noe som virkelig tok flekkene - blir en del nytt sengetøy nå..;) Spent på hva du syns om Vanish !

    SvarSlett
  2. Det funket som bare det på ulltøyet til Lillesøster etter at hun falt og slo seg sist. Blod over alt og jeg var skeptisk, men det gikk som en drøm med Vanish oxi gel inne i maskinen og Milo i såpeskuffen. Veldig fornøyd!

    SvarSlett