lørdag 31. juli 2010

Vinninga går opp i spinninga

Ingen kan beskylde meg for å ha trent for mye i sommer. Etter først en måneds opphold da vi var i USA i juni så har det blitt lite trening på grunn av syke barn, trøtt mamma, dårlig vær, kort sagt mange unnskyldninger :-) Vel, i går klarte jeg å komme meg på en time med Power på Elixia og i dag fulgte jeg opp med en time med Corebar. Kjempebra trening men jammen kjenner jeg at jeg har brukt kroppen akkurat nå. Det sies at trening en bra for humøret men i dag ble det en kortvarig opptur.

Jentene og jeg kom hjem godt fornøyd men dagens trening og fant en kjemperegning i postkassa med ganske kort betalingsfrist, og som ikke det var nok oppdaget jeg ganske samtidig at det manglet to stener i ringen jeg fikk som morgengave da jeg giftet meg i april. Jeg ble utrolig lei meg for det med ringen og det verste er at jeg får dårlig samvittighet ovenfor Mannen. Forhåpentligvis går det an å fikse på ringen etter hvert men først har jeg en regning å betale.

En dag som utviklet seg slik måtte bare snus ved hjelp av litt sjokolade. Etter å ha slukt både en Melkesjokolade og deler av en Stratos sitter jeg nå igjen med bilringen og litt dårlig samvittighet og tanken på at nå må jeg snart trene litt igjen.............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar