torsdag 29. juli 2010

Mitt første blogginnlegg.....

Så har jeg faktisk fått min egen blogg jeg også :-) Jeg har veid litt for og i mot om jeg skulle starte den men i dag bestemte jeg meg for å gjøre det og foreløpig er det ganske morsomt. Nå er det ikke slik at jeg ikke allerede bruker for mye tid på laptopen min men kanskje jeg ved å ha en blogg kan skrive innlegg i den istedet for å handle litt for mye på forskjellige nettbutikker :-) En ganske god ide ettersom det bare er noen få dager siden siste shoppetur på nettet. Da besøkte jeg nettbutikken mortil3 og kjøpte blandt annet plaggene under til jentene:
Kjole fra My Cinnamongirl til Storesøster og cardigan fra Cupcake til Lillesøster 
Jeg vil sikkert gjøre mange feil i begynnelsen men satser på at bloggen vil vokse og forandre seg underveis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar