torsdag 5. august 2010

Lesehest

Dette er stueboka mi akkurat nå.
Jeg har alltid vært glad i å lese og jeg leser gjerne flere bøker på en gang. Selv om jeg er ganske altetende når det gjelder bøker så har det blitt mye lettlest krim og såkallt chick lit etter at jeg ble mamma. Fra å kunne ligge på sofaen i timesvis å lese sniker jeg meg nå og da til en halv time her og en halv time der. Oftest leser jeg også flere bøker på en gang. Akkurat nå leser jeg en bok på soverommet, en bok i stua samt at jeg til enhver tid har en bok i veska eller stellebagen. Det er ikke tilgangen på bøker det skal stå på. I tillegg til å lese bøker er jeg en samler, jeg vil gjerne eie bøkene også. Nå har jeg 2 Ikea Billy-hyller fulle av bøker som skal leses så nå må jeg bare finne tid til å gjøre det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar